جدیدترین رنگ لوازم خانگی در سال ۲۰۲۰
جدیدترین رنگ لوازم خانگی

جدیدترین رنگ لوازم خانگی در سال ۲۰۲۰

شرکت زرین تهویه ایرانیان، در این مطلب به بررسی جدیدترین رنگ لوازم خانگی که در سال ۲۰۲۰ مورد توجه قرار گرفته است، می‌پردازد:

اگر شما لوازم آشپزخانه با طرح و رنگ سنگی را می‌پسندید ولی به دنبال مدلی به روزتر و زیباتر از آن می‌گردید، شرکت Viking رنگی مانند طوسی را در لوازم خانگی ایجاد کرده است. این رنگ می­تواند ترکیبی زیبا کنار دیگر وسایل منزل شما باشد.

 

رنگ لوازم خانگی

 

برند سامسونگ جدیدترین رنگ لوازم خانگی خود را، رنگی کمرنگ از سیاه زغالی و پر رنگ تر از مدل سنگی ارائه کرده، که به آن رنگ توسکانی می‌­گویند. سامسونگ تنها برندی است که توانسته این مدل رنگ را در لوازم خانگی به وجود آورد.

 

رنگ لوازم خانگی سامسونگ

 

برند­های دیگر مانند bluestar یا bertazzoni نیز رنگ­‌های متفاوت و روشن تری مانند زرد و بنفش برای لوازم خانگی به وجود آورده اند که می­‌تواند جلوه روشن تری به آشپزخانه شما دهد. این رنگ‌­ها به دلیل خاص و ویژه بودنشان معمولا باید از قبل سفارش داده شوند تا در زمان مناسب به دست شما برسند.

لوازم آشپزخانه زرد

لوازم آشپزخانه بنفش

چند سال گذشته برند whirlpool رنگ سفیدی را برای لوازم آشپزخانه راه اندازی کرد که به آن سفید یخی می‌گفتند. این وسایل دارای بدنه و دسته های استیل بودند.

لوازم آشپزخانه رنگ یخی

امروزه این برند رنگ جدیدی تحت عنوان رنگ برنز را ارائه کرده است. این رنگ در لوازم آشپزخانه دارای بافتی ضد زنگ و بادوام است. اگر ترجیح شما رنگ­‌های تیره ­تری از این حالت است، برند miele رنگ بژ تیره را به شما پیشنهاد می­‌دهد.

 

لوازم آشپزخانه رنگ برنز